Två par nya stövlar!

Jag kunde inte bestämma mig över vilken av två par stövlar som skulle få följa med mig hem igår, så jag valde förstås båda två. För att jag kan. För att jag har semester. För att jag ännu ett år skippat en utomlandsresa och detta år budgeterat för att skämma bort mig extra dessa veckor.

De var så fina. Jag kommer att känna mig fin hela hösten.


Jag invigde det högra paret stövlar med att leta inredningsgrejer till hallen idag, och råkade träffa på Björn på Solbacken, och vi råkade köra förbi hans stuga, och det högra paret stövlar fick medverka på en märklig kajaktur av oplanerad sort. Men så är det att vara en stövel som tillhör mina fötter. Det kan bli lite skitigt.

"Jag tänkte sluta paddla nu och fotografera mina nya skor nu, går det bra, eller?!"


Kommentarer

  1. Hej!
    Kan inte bli för mycket stövlar. Hur gick det med kajakturen, blev det blöta stövlar el? har du någon bild kanske.

    MVH Pär

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Per! Inlägget är tre år gammalt så det finns inga andra bilder. Om du har någon form av fetisch för stövlar och blöta stövlar så hamnade du helt fel. :)

      Radera
    2. Hej Katarina! Vet att det är en vanlig blogg jag skrev på.
      Hoppas du inte tog det för illa av mitt inlägg. Mej vetligt har jag ingetdera sånt. Men får man fråga, gick kajakturen bra.

      MVH Per

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet