Eller... nä..



Nej, jag är inte i så bra form som jag skulle vilja hoppas. Jag tappar hår också. Nu har jag skaffat Niferex järntabletter och hoppas det är järnvärdet som skämtar aprillo med mig. Jag slutade ju med tillskott för något år sedan då jag tyckte att jag var oövervinnelig.

Jag har liite panik då jag hade hoppats vara lite mer utvilad nu när jag har min årliga semester och inte känner mig som en urvriden disktrasa. Liite panik har jag över detta. Lite.


Men man hinner med lite sidopill om än man inte är tip-top-smashing-mega-semster-vild. Jag rider ju Galishimo, samt köper in fika och underhåller hästtjejer med fika efter ridningen, jag besiktade bilen idag och fick ett litet nedslag som jag tänkte fixa till på tisdag. En säkring hade förmodligen gått då jag dragit hästtransporten, och bakljusen var döda, jag hade missat det totalt, det funkade ganska nyligen när jag dubbelcheckade. Men det kostar varken särskilt mycket tid eller pengar att byta en säkring så det blir inte så svettigt. Sedan fixade jag några maskiner tvätt, hämtade järntabletterna på Apoteket och köpte in lite finare kött som jag stekte och åt i hopp om att bli piggare.

Sedan har jag ju sladdvecka denna vecka och måste ägna några kvällar i veckan åt att sladda ridbanan. Det passar jag också på att göra med stil när jag ändå håller på. Som här. Tjusiga fiskbensmönster. En helt vanlig, sen, fredagkväll.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet