Lite mer panik hade varit bra

Nu när jag tittar tillbaka på träningsinlägg från juni så blir jag ju lite irriterad på mig själv. Liite. Att träningsresultaten blir så markant mycket sämre skulle ju ha fått igång mig att få LITE MER PANIK tack, inte bara resultera till det där matta uppgivna gnällandet där jag inte var redo att ta strid. Jag kunde ju åtminstone testat att köpa järntabletter och magnesium tidigare. Nu har jag slängt bort två månader av mitt liv. De bästa månaderna på året dessutom!

Skämmes, Katarina! Skämmes!

Å andra sidan så blir man kanske inte så taggad att tänka kreativt när kroppen är matt. Då vill man ju bara lägga sig och hoppas på en bättre morgondag.

Nu gjorde jag första besöket på gymet sedan det där senaste inlägget i juni, tror jag, och det gick otroligt bra. Nu har man en frisk, normal kropp, som gör vad den ska!

 
Bild från i våras. När man var pigg! Och hade mera hår på huvudet! Då jädrans!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet