Saker jag inte tänkt köpa... än..

Tre saker jag inte tänkt köpa... än..


En apsnygg sadelhållare att ha i min Honda (den finns i fler färger) när jag och Galishimo åker till ridhuset och tränar. Mycket lämplig födelsedagspresent i januari, dock. Så inte allt ligger huller om buller i skuffen och perfekt visualiserar min vilsna trassliga själ varje gång jag ska till ridhuset. LÄSER DU DET HÄR, MAMMA?!?


En sweat jacket som verkligen matchar Galishimos schabrak i förra inlägget. Men den kostar över 1000 spänn...

Liksom den här sweatshirten, på bilden nedan, som jag hade kunnat ha på ridhuset tillsammans med mitt coola schabrak och min coola rundmagade lilla arab.Vi hade sett så fräcka ut att ingen hade brytt sig om att vi egentligen inte vågar följa fyrkantsspåret. Det ni!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet