Inspiration inför året!


Jag har fått hem lite läroböcker från Hippson och tror det blir ett bra alternativ till kurser om jag känner mig lite osäker på hur mycket jag kan räkna med Galishimo. I grund och botten har ju Galishimo en bra bas och inga större problem eller snedheter eller annat som kräver experthjälp. Så om vi strukturerar upp sommarträningen med en bättre plan och genomtänkta övningar så kommer nog inspirationen att fortsätta hålla i sig. Jag blir ju ofta filmad så jag kan nog fila på med sitsen också, ifall jag vill det!

Jag har också köpt en bok om tömkörning och vi har ju en ganska hyfsat bra grundträning även där, så det blir nog roligt att komma igång med också. Snart kommer jag förmodligen att köpa in lite bättre tömkörningsutrustning som jag ser fram emot att prova. Jag känner mig faktiskt motiverad och tror vi har ett roligt år framför oss!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback