Tror ni inte att jag shoppat?!

Yes box!

Årets sista utkrämning av mina konton skedde när jag insåg att westernsadeln passade.

Det är beställt ett riktigt mörkt brunt westernträns, mörka westerntyglar och så bad jag min mamma om en tidig födelsedagspresent, i form av en ny sadelpad. Det fick jag! Tack mamma!



Året 2018 har verkligen gått i shoppandets tecken. Och i princip allt har gått till Galishimo. Det är riktigt skönt att jag gjorde ett ordentligt ryck med att fixa till hästtransporten också i våras.


Nu är ju förhoppningen att jag år 2019 har precis allt jag behöver för att kunna glida runt på både dressyrträning, westernträning, åka med Galishimo och hälsa på andra ekipage, eller relativt säkert rida iväg på egen skogsmulleridning, precis som jag känner för det. All utrustning ska finnas, allt ska vara fräscht och säkert.

.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet