Snart har jag semester!

Jag brakar raka vägen in mot semestern i full fart.  Det har blivit några intensiva dagar nu för jag vill inte lämna saker halvfärdiga innan jag går på min semester. Men på måndag händer det! Snart har jag fyra veckors sammanhållen semester, för första gången på sex år! Om jag ska vara gnällig mitt i allt detta fantastiska så måste jag säga att det är lite svårt att lämna arbetet just nu, det är så mycket jag vill ska hända! Tur att Elin tog Galishimo idag så jag kunde fokusera på jobbet.

Men det finns fina saker att se fram emot på semestern också.


Som den här, inte helt okända hästen, som jag har. Han som tvingar mig att utvecklas, vare sig jag vill det eller inte.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet