Svullnad på halsen



Ser ni Galishimos svullnad på halsen?! Jag upptäckte den inte på allvar förrän jag tittade på bilderna i datorn men såg det tydligt när jag ryktade honom idag. Jag funderade en stund vad det kunde vara som orsakat en sådan svullnad, om han blivit biten eller sparkad där.. Sedan insåg jag ju att han ju blev vaccinerad för fyra dagar sedan. Han måste ha fått någon slags biverkning, stackarn. Så nu är han matt i pälsen, har regnskållor och svullen hals. Jag får lite dåligt samvete över hoppträningen men han var ju pigg på att hoppa... men nu får han vila tills svullnaden lagt sig. Hoppas verkligen det är bättre i morgon!

Livet är tufft som häst.

Jag vill ta hem honom och stoppa om honom i min säng och handmata honom med morötter... 

.

Kommentarer

  1. Du har en stor säng, han borde få plats där. Jag hade testat :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man behöver ju titta på möjligheterna ibland, och inte bara svårigheterna... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback