Ny frisyr


Jag inledde ju semestern med att klippa av mig håret och vara fräsch och fin till sommaren. Jag skulle gå omkring nykär med sommarklänning och frisk häst och ha den bästa semestern någonsin!

FÖGA anade jag att jag skulle sitta ensam och äta glass och maraton-titta på ändlösa avsnitt av "I död och lust" ("Happily Never After") och säga
"VAD ÄR DET FÖR FEEEL PÅ FOLK?!" med glass fulla munnen när jag är på det 13:de avsnittet av en par som just gift sig och den ena partnern plötsligt hugger den andre i ryggen. Eller skjuter med gevär. Eller skär halsen av.

"TITTA HUR DOM UPPFÖR SIG?! ALLTSÅ MÄNNISKOR!!" muttrar jag och tar lite glass till.

Jag säger inte att jag är bitter. Jag säger inte att jag sörjer. Men det är mitt 13:de avsnitt.

.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback