Att dela med sig av glädje


Jag är supernöjd över framstegen med Galishimo nu, men samtidigt vemodig och besviken över att jag inte har någon i mitt liv som kan följa mig på resan. Så himla synd att jag blev ensam igen. Jag blev så förvånad och ledsen över det beskedet.

En liten tröst är i alla fall att jag haft 5 945 sidvyer senaste månaden. Nästan sex tusen gånger den här månaden har någon tänkt något i stil med
"Hur går det med den där Katarina som har den där araben nu egentligen..."
och klickat in på min sida. Förmodligen består tre tusen klick av min mamma, men hon har ju faktiskt andra saker för sig än att klicka in på bloggen.

Men sidvyerna hjälper mig lite nu när jag är ledsen. Det ger mig en känsla av att någon ändå kan ta del av de goda nyheterna. Då kan jag ju inte vara helt ensam. Inte helt. Det finns andra som följer mig på min resa. Tack ni!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback