Klara för start!




Alla Galishimos papper är inlämnade och godkända av Svenska Ridsportsförbundet! Jag har lämnat stambokskopior och diverse registreringsnummer och intyg. Så nu är Galishimo en godkänd och registrerad Tävlingshäst i Tävlingsdatabasen!

Det känns nästan overkligt. Jag som var så osäker på om jag ens kulle börja den där kursen i Grönt Kort för att lösa min egen tävlingslicens. Nu är jag väldigt taggad och förhoppningsfull. Jag tror på Galishimo. Vi ska ju egentligen bara ha roligt och ha något att träna på. För mig handlar det inte om att vinna eller tävla i svåra klasser, utan jag vill bara komma ut och göra lite äventyr tillsammans med honom. Jag har lärt känna så många otroligt trevliga tävlingstjejer med fina hästar, sedan jag köpte Galishimo, så det känns inte alls läskigt att "misslyckas" eller göra bort sig inför dem. Det känns helt enkelt bara roligt!



Och det är ju förstås ELIN som fotat så fint!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet