Celibatlivet rockar!


 

 Arbetet har gått hyfsat bra det senaste året. Jag funderar på om det är för att jag varit mestadels singel senaste året och lagt det här med män på hyllan. I går fick jag löneförhöjning och jag har också fått ett fint kontor, men just det är väl inte helt kopplat till prestation utanlite andra omständigheter. Jag känner också att jag brukar vara helt utmattad på fredagar av arbetet, men det börjar kännas bättre och bättre. Jag måste säga att jag trivs på arbetet nu.  Det är skönt att känna så. 

Tydligen var jag tvungen att gå i celibat för att få en ordentligt skjuts prestationsmässigt men ingen sambo har någonsin gett mig löneförhöjning så...

Dessa, vita äldre Alfahannar går numera under namnet "Pojkarna"...


Nope. Jag föredrar stallkläder... men det här får väl duga...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet