Magniesium-miraklet

Jag är så otroligt glad över att jag började äta Magnesium. Jag tycker det hör till mina aktningsvärda snart 34 år att ha lite tröttare ögon, med all rätt, men ögonen har verkligen fått ett lyft sedan jag började ta tillskottet. Jag kan fortfarande kliva upp ur badkaret och vara helt osminkad och bli överraskad varje gång jag ser mig i spegeln och inser att de nästan har försvunnit. För det senaste åren har jag sminkat, och sminkat, och sminkat...

Sedan kan jag ju bli överraskad över att jag ligger i min etta och tar bubbelbad i badkaret också. Att det finns tid och lugn att ägna sig åt badkarsfilosofi. Jag är verkligen inte stressad i livet just nu. Inte mer än vad jag gör mig.. Det kanske också ger ett lyft...


Katarina unplugged... jag menar osminkad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback