Inhandlat till köket

Jag har letat efter en kökslampa att ha i mitt lilla kök. Taklampan ger för mycket ljus ifrån sig och det känns mindre sofistikerat att ha igång lampan på köksfläkten. Men idag, klockan halv sex på kvällen, just innan jag skulle sluta arbetet, så fick jag en liten energikick och gick för att leta på Clas Ohlssons. Där fanns den! Inte som jag föreställt mig men kanske lite bättre! Väldigt billig litet dekorationsträd för 99 kronor som du hittar här!

Jag bor ju i en liten etta, och det första man ser när man kommer in genom hallen är mitt kök. Ganska nyligen så satte jag dit ett vitt draperi för att man inte ska känna att man går direkt från trapphuset in i köket, och nu har jag även satt dit lite mysbelysning. Den får vara på när jag är på jobbet så den lyser mig välkommen när jag kommer hem i decembermörkret. Det ska vara skönt att komma hem!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet