Shoppat på Hööks!

Nu har jag bränt pengar igen. Jag har gått saftigt minus denna månad men jag har sparat pengar under vinterhalvåret så det finns lite att ta av. Dessa fina grejer fann jag på Hööks i Umeå under de två omgångar jag var där i veckan!

Ridhjälm VG1 Flashline CRW, 749 kronor
Det är faktiskt bara den andra ridhjälmen jag köpt sedan jag skaffade Galishimo, den gamla hjälmen har jag haft sedan år 2011 och den har varit med om både ett och annat...  


Jacka Serrada, JH Collection, 899 kronor
En fin jacka att ha lite kallade dagar!


Stickad tröja Jammer CRW, 199 kronor
Jag tror den blir jättefin när jag går på kurs med Galishimo och kommer att matcha hans grå päls jättefint! 


Piké kortärmad, Jesse CRW, tror jag, 199 kronor
Vita upplagan verkar inte finnas on line men den var denna jag fann i affären. Jag kommer att ha denna under den grå stickade tröjan, ifall jag vill se prydlig ut på kurs.

 
Elastiskt skärp Arvello, JH Collection, 159 kronor



5-star Detangler 119 kronor
Denna ska även vara bra mot exem och torr hud. Den ska göra Galishmos man lättare att kamma ut när jag flätar och håller på med den.


Hela kalaset gick sammantaget på 2324 kronor, vilket ändå inte känns katastrofalt mycket. Och fina kommer vi att bli!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback