Ensamt

Jag blev mycket mer ensam nu på kvällarna. Pojkvännen hälsar ofta på men ändå blir jag ju ensam också. Jag har inte tänkt på det förut. Jag har bara varit ute på långa promenader med hunden. Vi har verkligen varit ute massor, det har ju gått på rutin men det märks mycket mer nu när jag inte är ute längre... När jag står lite ensam och tafatt i mitt eget hem och undrar "Vad ska jag göra nu då?" 

Det blir så tomt. Det har varit väldigt skönt med promenaderna. Väldigt skönt. Det har verkligen varit härligt att vara ute med någon som längtar ut i naturen med mig. Nu faller allt. Jag har varit ute på en promenad med hästen idag, och spenderat extra mycket tid med honom..

men det känns ändå tomt...



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback