Skåpluckeblues

 Fy vad less jag är på skåpluckor! Det är det första jag ägnar mig åt när jag vaknar och det sista jag gör innan jag lägger mig. Jag har nu färdigmålat fyra stora och fem små skåpluckor och jag har fyra stora och en liten skåplucka kvar. Lite för sent att ändra sig, med andra ord. Dessutom har jag insett att jag behöver måla om handtagen i en ny färg så jag är mindre pepp, om man säger så. När jag är klar med skåpluckorna så blir det ännu värre, då måste jag plocka ut allt från köksskåpen och måla där. Det kommer verkligen att vara kaos här i min lilla etta resten av augusti, med tallrikar och porslin och skåpluckor i "sovrummet". 

Det är med blandade känslor jag stryker vad jag gjort på listan. Det är en enorm hjälp att jag har mitt schema så jag inte överjobbar, schemat är tufft som det är eftersom jag även rider Galishimo. Men samtidigt blir jag påmind varje dag om hur mycket jag har kvar att göra. Nåja, efter helgen känns det kanske bättre för då har jag förhoppningsvis kommit längre. Puh! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet