Fnissig i 10 kilometer

Jag och Björn for ut med Galishimo idag, söndag. Jag blir lite full i skratt när jag tittar på filmerna från hjälmkameran då jag fnissar och pratar så mycket. Det låter verkligen lite goofy men det bjuder jag på. Det låter nästan som att jag pratar i telefon med någon som inte hörs, men jag pratar faktiskt med Galishimo och jag kan plötsligt börja skratta när jag märker att han får lite plötslig energi. Det tror jag för övrigt är hästars sätt att fnissa på; när de plötsligt får lite livligare steg utan anledning. Det märks bara inte så tydligt på filmen då jag håller igen den energin när den kommer. Sedan ropar jag på Björn lite då och då och ibland hör han mig, och ibland inte. Men just idag spelade det inte så stor roll...



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback