Soffhäng! Snart!

Söndagen har jag ägnat åt Projekt Soffa. Per har ju som sagt flyttat till en lägenhet, inte allt för långt från mig, och jag tog på mig det ärofyllda uppdraget att hämta en soffdel i grannstaden Piteå. Med hans bil. Jag älskar hans BMW. Hade den bara haft dragkrok hade det varit min drömbil. Men den har allt annat förutom just dragkrok. Skitkul bil att köra. Man kan välja om man vill växla själv eller köra aoutomatväxel och hur stark den ska vara på gasen. Man får nästan storhetsvansinne av att köra den... men den ska bort till förmån för andra inköp så den hittar man på blocket, om du klickar här! Lämna kodord "Jag önskar att jag var en grå liten hest" så kan du få rabatt på bilpriset.  Slut på reklam.


Sedan råkade jag bli utelåst under tiden Per och hans son sprang långdistans så det tog en bra stund innan jag var hemma igen, och efter detta så började vi projekt soffa. Det blev superfint och nu har han ett fulländat hem. Bara fem hus från mig.


I slutet av dagen var jag lite trött och sliten och orkade inte riktigt till Galishimo. Jag vägde fram och tillbaka om jag skulle pressa mig men fick inte riktigt upp energin. Jag blev lite lättad när jag öppnade Stall Brönets Facebooksida och såg hur en tjej uppenbarligen gett Galishimo en liten dos kärlek. Då går det ingen nöd på honom!









Kommentarer

  1. Och tack för den snygga mattan och kuddarna du köpte åt mig, blev superfint...
    Älskar dig <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet