Små insatser kan förändra hela framtiden

Med stor glädje råkade jag och Per träffa på Mari, jag såg henne utanför bensinmacken när vi skulle tvätta hans bil. Mari har jag inte haft så mycket kontakt med på senaste åren, men hon hjälpte mig helhjärtat för tre år sedan.  Jag hade då totalt rostat ihop mentalt, och jag hade blivit fullständigt livrädd för att ens sitta upp på vilken häst som helst, jag höll på att bryta ihop även på ryggen på den mest godhjärtade häst. Jag hade inget självförtroende över huvud taget. 

Då fick jag låna hennes fantastiskt fina häst Macke, och försöka få kontakt med verkligheten igen. Klicka här så ser ni hur det kunde se ut.

Tänk de där få timmarna som hon kämpade på med mig i ridhuset, kanske är anledningen till att jag är där jag är idag.

Små insatser 
vid rätt tillfälle
kan förändra hela framtiden. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet