Bättre sits


Märkligt vad snabbt saker förändras. Nu kan jag knappt luta mig framåt längre och spänna mig längre. Så snart jag gör det så känns det svårare att följa med. Som en polett som undermedvetet trillat ned och satt sig i kroppsminnet. Men som sagt, det är lättare att slappna av på en lugn häst.

Galishimo har varit supersnäll och följer fortfarande staketet. HAN FÖLJER STAKETET! Jag har till och med bildbevis ifall ni inte tror mig.

Så om du har en egen häst. Om ni har en dålig dag. Om saker inte gått som du tänkt. Ställ dig då den här frågan: "Kan min häst följa ett staket?" och om svaret på den frågan är JA så kan du vara nöjd över er som ekipage. Jävligt nöjda. Jag vet att jag är det, i alla fall. 

.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet