Koffeinfritt?

Av någon outgrundlig anledning kom jag på att försöka sluta med kaffe, igår. Koffeinet höjer ju kortisolnivåerna vilket kanske inte är bra när jag behöver sova ordentligt på nätterna. Det var liksom inget beslut, det bara... jag kom bara på att skippa det.

Idag har jag huvudvärk och är mindre företagsam. Märker absolut av att något inte är i balans i kroppen. Så.

Ifall ni inte får några uppdateringar de närmaste dagarna så beror det på att

Konstnärssjälen

dragit sig tillbaka

med hela uppsättningen tänkbara symtom på abstinens.

Och fantiserar om att förgöra världen.

 
Jag har i alla fall terven med mig.
 
I got the terv.
What can possibly go wrong?!
 
 
.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback