6404 besökare denna månad

Shit, också. Mina läsarsiffror här på bloggen har ökat lavinartat. Det verkar som att elände säljer. Jag var helt förbluffad i våras över att ha fått över 3000 klick per månad, ocn nu ligger jag på över 6400 klick i månaden.
 
Och vad fan har jag att skriva om idag då?
INGENTING kan jag säga. Absolut ingenting. Jag får nästan prestationsångest över det här.
 
Jag. Öh. Gick på promenad i morse. Och såg eh.. då såg jag en fisk. Eller flera fiskar. Laxar, närmare bestämt. Jag stod där ensam vid dammluckorna och tittade ut över vattnet en stund, och alla laxar som jobbade sig uppströms. Eh. Det var fint. Eventuellt väldigt ointressant för de flesta... men... tja.
 
Något annat händer faktiskt inte i mitt liv.
 
Jag är ledsen men, det händer inte så mycket mer just nu.
 
Jag har tittat på fiskar. Idag.
 
 
 

Kommentarer

  1. Haha :) Du är för härlig! Behövs inte mer än sådär ibland. Förresten, är det DÄR alla laxar finns?? Inte konstigt att jag inte fått några..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback