Friluft

Det händer fortfarande ovanligt lite i mitt liv. Det kan ha något att göra med att jag inte alls beger mig ut i "hetluften" längre. Jag varken träffar särskilt mycket folk eller söker utmaningar.
 
Allt oftare går jag ut och... eh. Stannar där ute. Länge. 
 
 
 
 
Med tanke på hur många små kojor som är utplacerade här och var, så har jag även börjat fundera på att köpa ett primuskök och "äta ute" oftare. Så jag kan stanna ute ännu längre. Det känns lite tudelat. Rent intellektuellt så är det nu jag borde "gå ut" och "träffa folk" och "bygga sociala nätverk" men det går lite trögt för mig. Det är lättare att bara gå ut. Andas.
 
 


Kommentarer

  1. Tycker det låter sunt att vara ute. Ensam. Om det känns bra, så är det bra. Och du tar fantastiskt vackra foton. :)

    SvaraRadera
  2. Klart att du ska skaffa ett kök! Finns billiga och helt dugliga på biltema

    SvaraRadera
  3. Jag kan rekommendera "på en låga, kokbok för uteätare".:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback