Framtid


Galishimo har fått ett regntäcke, nu när väderprognosen säger att det kan bli lite regnskurar framöver. Hans första regntäcke. Han har ju levt vildhäst-liv förut och fått söka skydd i ett litet skjul med halm och nattlampa när det varit ruskigt väder, men nu är han ju en stallhäst som ska stå i en hage på dagarna. Utan skjul. Då måste man ha regntäcke, och så får han torka upp sig på kvällarna i stallet. Det är mamma som lånar ut pengar och sponsrar honom. Tack älskade mamma. Galishimo blev superfin.

 
 
 
 
Semestern fortsätter göra mig gott. Jag dagdrömmer massor. Jag drömmer om framtiden och hur många möjligheter jag har. Jag kanske borde åka Vasaloppet igen? Skulle inte det vara kul? Jag ska definitivt springa mer. Gårdagens löptur var härlig. Jag vill inte träffa en man igen eller ingå i en seriös relation just nu i alla fall. Jag kan inte sätta fingret på varför. Det känns bara... tröttsamt när jag tänker på det. Lite "been there, done that" ... så känns det.
 
Det finns så mycket jag skulle kunna göra. Så mycket som skulle vara kul...
 
.
 

Kommentarer

  1. Han är så fin Galishimo! Sån härlig uppsyn! Snygg i täcket också. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt pepp, Karin! Stor kram tillbaka :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback