Kolik

Galishimo har nu även fått kolik på djursjukhuset. Det är en slags tarmvred som kan ha dödlig utgång. Veterinärerna tror det kan ha berott på en kombination av stress, den långa transportsträckan, och så kan medicinerna och antibiotikan ha nedsatt tarmfunktionen något. De har gett honom dropp och försöker hjälpa honom så gott de kan. De låter fortfarande positiva, men jag blir rädd när jag hör dem berätta det. Så rädd.

Jag vill bara att allt ska bli bra. Jag vill bara få tillbaka honom...

Kommentarer

  1. tur i oturen att han fått det där i allafall...

    SvaraRadera
  2. Ville bara säga att jag tänker på er och skickar varma tankar! Det är hemskt när ens älsklingar är sjuka!

    SvaraRadera
  3. ledsen för att jag stör mitt i eländet, men var hittar man dina inlägg om de galna cykelpensionärerna? Sambon är sugen på att läsa eftersom jag talat så varmt om att din blogg är det enda motionsaktiga jag kan tänka mig att läsa!

    SvaraRadera
  4. Jag tänker på er och håller tummarna!

    SvaraRadera
  5. Tack Cilla och Kattis! Skönt att ni läser!
    Tasha! Jag ska leta reda på det, troligen till helgen. Jag återkommer! (Men ridning är ju faktiskt motion. Människor tävlar på olympiaderna med sina hästar. Peta argt på din sambo över det...)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback