Underställ från Kari Traa


 Kläder som passar aktiva tjejer!

Jag vill presentera årets bästa julklapp: Ett underställ från Kari Traa. Det fick jag av min mamma.

Kari är en norsk freestyle-skidåkare som är lika lång som jag är, och väger lika mycket som jag gör. 168 cm och 65 kilo. På ett ungefär. Det skulle inte förvåna mig om vi har ungefär samma kroppstyp också då även jag har en uppsättning muskler under mitt fett, trots att jag inte är elitidrottare. MEN, när en sådan tjej designar friluftskläder, så kan det inte bli fel för mig. Omöjligt.

Så jag fick detta set av min mamma, och jag älskar det! Jag har haft det varje dag sedan julafton. Och det var julafton för fyra dagar sedan. Jag borde skämmas över detta faktum av att såsa runt i ett underställ så många dagar, men jag kan inte. Jag kan icke!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet