Fler kunder på kö


Det är ju helt makalöst. Fler personer har hört av sig och velat ställa sig på kö för mina tavlor. Och de är beredda att betala 1700 kr för dem. Trots att jag meddelat alla att jag är fullbokad och inte tar emot mer jobb. Trots att jag inte har tänkt måla dem "på tid" och alltså inte levererar något slutdatum. Inget "Leverans inom tre månader" här inte. Jag kan inte ha en deadline så här i början. Folk går med på det ändå. Jag känner mig väldigt tacksam och ärad, och väldigt sporrad att leverera fina resultat.

Jag ska bara bli frisk först och komma in i mina vanliga träningsrutiner och ridrutiner. Sedan ska jag ta några tjänstlediga dagar från jobbet. Jag längtar verkligen!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet