Uteritt!


Jag har ju inte ridit ut med Galishimo särskilt mycket denna vår. Den ena anledningen är att Anna och hennes angloarab Pride tyvärr flyttat. Efter detta kom avkastningarna på våren, då jag blev lite mer försiktig och tappade lite självkänsla. Men det är dags att bege sig upp i sadeln igen bara! Jag och Veronica var ute i en och enhalv timme med våra hästar. Galishimo var jättesnäll men tyckte att promenaden var väldigt spännande, så när utmaningarna blev tuffare med ojämn sank mark och vattendiken så klev jag av och gick med honom. Veronica var väldigt trevlig, förstående och tyckte det var mysigt med en skrittrunda, så vi ska nog rida ut fler gånger! Nedan kommer nog Galishimos livsmotto:


Men jag saknar Anna och Pride. Saknaden kändes lite extra nu när jag red utan henne, och kom ihåg allt roligt vi gjort i vinter när vi ridit ut tillsammans. Den här bilden nedan var sista bilden jag tog på henne bara någon dag innan hon flyttade. Jag kan ju inte göra annat än tacka för allt stöd jag fick av henne att komma ut på uteritter med Galishimo!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet