Att köpa glada kläder!


Jag separerade ju och flyttade till min lilla etta under buller och bång, för tre år sedan. Första året efter att jag separerade så hade jag väldigt lite pengar och svårt att få ihop tillvaron. Galishimo fick ju flyttas och stod på dubbla hyror i två månader. Jag behövde köpa in nya sängkläder och handdukar och saker till lägenheten. Men efter ett år stabiliserade sig ekonomin något, och jag började köpa nya kläder. Efter att ha klätt mig i diskreta svarta plagg nästan hela livet så bestämde jag mig för att jag ska ha GLADA kläder. Det är slutsurat på klädfronten! Kläderna ska signalera liv och lust. Och det löftet har jag hållit de senaste två åren. Inte ett enda svart plagg är inköpt efter separationen. Idag kom jag ju på att man (fortfarande) kan ta selfies med min systemkamera. Här är nya favoritplagget!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet