Historien om det lilla krysset V

Eftersom jag inte orkade hoppa med Galishimo igår, så tog pojkvännen över och pratade lite förstånd med Galishimo. Man behöver inte kasta sig över ett kryss. Man behöver inte ha bråttom någonstans alls. Man kan faktiskt stå mitt över krysset och chilla en stund. Om man står riktigt lugnt mitt över krysset så kanske det till och med poppar upp en morot ur fickan.

Galishimo var inte helt överens om att man kunde stå rakt ovanför krysset och chilla men..

... efter en sådär 30 enträgna och lugna upprepningar från pojkvännen så gav Galishimo upp. Krysset är inte farligt. Krysset är INTE farligt!

Gud välsigne mina två favoritkillar...



Kommentarer

  1. Ja, alltså, de där två verkar ju komma väldigt bra överens... Snart står du bredvid som femte hjulet under vagnen. ;) Härlig filmsnutt!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe... jag kommer definitivt att bli det femte hjulet... ;) Kram på dig C!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback