Det här kan sluta illa...

Ibland när han arbetar i stan så ringer han och frågar om vi kan äta lunch tillsammans. Jag försöker alltid få loss tiden att äta lunch med honom. När vi ses så får jag alltid en stor kram och när vi går till närmaste restaurang så lägger han gärna handen mjukt på ryggslutet på mig. Han är alltid generös och vill gärna bjuda på maten, på kvällarna bjuder han gärna på mackor, godis, kex, chips.
"Det känns alltid som du är stolt över mig." sa jag till honom igår i restaurangen.
"Det är jag." svarade han.
"Men om du matar mig så här mycket så är jag snart bara en stor oformlig bobba." sa jag.
"Då syns du ju bara bättre!" log han.



.

Kommentarer

  1. Du skriver verkligen underhållande och verkar dessutom ha träffat en underbar man! Ta vara på honom dom e få¨.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback