Återhämtning och vildhästliv


Jag är mestadels utmattad fortfarande men tror verkligen på vila. Inte har jag lyckats upprätthålla intaget av magnesium heller. Det var flera veckor sedan sist. Jag blev så sur på magnesiumet när jag blev sjuk i våras att jag gjorde slut med det. Fett besviken av deras brutna löften. Nu funderar jag på att gå på det igen. Eller B12. Kan det vara något? Eller kanske bara vila. Det kanske inte är krångligare än så. Att man bara ska vila. Men just nu ser jag ut som den lilla hunden här på bilden ovanför och försöker greppa livet. Lite förvirrad och undrandes om vad som egentligen hände när jag verkligen var övertygad om att det var NU allt roligt skulle börja.

Galishimo får leva vildhästliv utan träning. Vi har duktiga fotografer på stallet som skickar lite uppdateringar emellanåt. Här är det tydligen luktkalas. Alla hästar i den stora flocken är nyfikna på varandra och vill lukta och hälsa. Så han får väl strutta runt där en stund till, med de andra, och bli luktad på och lukta på. Galishimo lider nog inte av uppehållet.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback