Kvalitetstid!

Galishimo har varit jättefin på ridningen men igår verkade han verkligen trött. Han har varit kanonlydig och jättefin nu hela veckan! Det har varit jätteroligt att rida och tiden har försvunnit i sadeln.

Jag tänkte att han kanske fått lite träningsvärk av att ha lattjat hela vintern med promenader, och nu plötsligt rids han och longeras massor. Så jag tog honom på en hundpromenad bara för att ta hand om honom lite. Vi gick ut i skogen och övade på de där jättespännande stockarna som låg över stigen och så tog vi lite matpauser och smakade på diverse. Eller han smakade på diverse. Jag nöjde mig med att artigt titta på.








Jag pysslade med honom och klippte honom fin. Såklart han ska få lite lugna stunder när han varit så lydig och duktig på sista tiden!

 Före klippningen... 


Efter klippningen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback