Börjat nosa på teorin för BE-körkort


Jag köpte böcker idag och började titta på lite frågor som kan vara intressanta, inför teoriprovet. Precis som jag misstänkte så har jag fortfarande väldigt lätt för att lära mig, jag hade en fundering om jag kanske blivit lite långsammare med åren, men nej, minnesbanken funkar precis som väntat. Läser jag något en eller två gånger så sitter det.

Så det gäller ju bara att ta sig tid och läsa det i lugn och ro, när tillfälle finns, så blir det inga problem. Jag testade ett provtest på körkort online och tyckte frågorna var bra. Jag funderar på att köpa även detta stöd och ta lite frågor nu och då. Tyvärr täcker ju frågorna inte BE-körkortet men teoriprovet kommer ju att innehålla vanliga körkortsfrågor också. Detta blir nog en lagom trevlig semester-sysselsättning. Jag tänker inte ha bråttom.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback