Höstbilder


Jag har köpt Galishimo ett nytt träns, ett nytt bett, och var redo att bli fotograferad. Det var som vanligt Björn som följde mig på uteritt och filmade oss. Han är verkligen hur snäll som helst. Han hade även med sig systemkameran, men batteriet lade av nästan direkt. Måste fixa nytt kamerabatteri!


Galishimo var även han redo att bli fotograferad. Han hade väldigt svårt att stå stilla och kanske blev han lite oroligare över det nya tränset än vad jag från början reflekterade över. Trots att jag köpte ett snarlikt träns och mycket snarlikt bett så fick han ju även nosrem, som han inte behövt på något år, och det kan ju ha oroat lite.

Andra teorin är att han är lite understimulerad efter att jag varit förkyld en vecka. Inte riktigt likt honom att bli pillrig efter ett riduppehåll men man vet ju aldrig.  Det blev dock ingen galopp för jag litade inte helt på honom just idag. Men lite trav och annat gick bra!

Det var i alla fall jätteroligt att släppa ut manen igen och se att den fortsätter växa sig fint.




 Jag blev nöjd över tränsat, sadeln, schabraket... ja allt känns superbra!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet