Förkyld men inspirerad

Jag var tvungen att vila på grund av en lättare förkylning nu. Jag känner mig dock inspirirerad. Jag tror man kan dela in ekipage i två olika grupper. De som älskar att gå på kurs och tycker det är lite tråkigare att traggla hemma, eller så de som är tvärtom, som jag, som ser det lite som ett nödvändigt ont att gå på kurs men älskar att pilla på med hemläxorna i godan ro, med hästen, hemma.

Det hade kanske varit annorlunda om jag hade en annan häst, men nu håller man ju lite andan på kurser och har jätteroligt när man kommer hem och kan träna på det man lärt sig.

Få se om jag får med mig Anna och Pride snart igen, förra helgen var ju riktigt rolig!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet