Sjuk i tre veckor alltså


Jag har varit småsjuk i tre veckor nu alltså... det var efter inlägget "Det går bra nu!" den 28 mars som jag blev sjuk och jag är fortfarande inte på banan. Detta är fruktansvärt långtråkigt och Galishimo kommer att bli otränad även idag då jag har en huvudvärk som inte går bort oavsett vad jag gör. Först var det någon form av utmattning med feber, och sedan blev jag ordentligt förkyld och efter det magsjuk. Jag orkar jobba men inte så mycket annat.

Jag var lite piggare i morse och tog ett joggingpass på gymmet men detta gick i snigelfart. Sedan fick jag ont i huvudet och har inte orkat göra något mer. 

Ska jag absolut vara lite käck och med ett falskt leende klämma ur mig något positivt ur det här, så är det att det åtminstone är billigt att vara sjuk. Man orkar inte göra något, man orkar inte önska sig något, man orkar inte bränna pengar på något. Lite korv och makaroner är vad man maximalt orkar unna sig. För det är för långt till ICA för att unna sig något annat. Hela 300 meter.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback