Peace of mind


Jag fick flera superfina bilder av mamma igår, men det här är den absoluta favoriten. Jag tycker livet går väldigt bra just nu och jag är jättenöjd. Jag är nöjd över hästen, jobbet, fritiden, ja, livet i stort. Stämningen är bra på stallet och livet rullar på. Jag är lite sjuk fortfarande och tappar lätt energi men snart är jag igång med ridning och transportträning igen. Man känner verkligen att våren är i antågande!

På kvällen promenerade jag till Elin och och åt Chili con Carne de luxe och sedan drack vi vin, åt glass och såg på skräckfilm. Vi är i lite samma fas i livet just nu då vi inte orkar fundera på män, utan föredrar god mat, gemytligt småprat, och peace of mind. Precis vad jag behövde. Jag rullade i princip därifrån.  Tack Elin!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback