Jag borde kanske skaffa en till hobby

Eventuellt borde jag skaffa en till hobby nu när jag blev utan pojkvän igen. Jag har alldeles för mycket tid åt osunt nörderi i hästen helt plötsligt. Å andra sidan så är det roligt med osunt nörderi i hästen. Men jag funderar lite om jag ska lägga in något annat i livet för att fylla ut tomrummet efter kärleken. Eventuellt borde jag röra på mig på något vis, men jag har inte riktigt kommit underfund med vad det borde vara. Eller laga lite bättre mat. Eller sticka (nej jag skämtar inte!) Eller hund. Men jag har verkligen ingen aning om vilken ras jag vill ha, och hur jag ska få ihop det med hästen.

Ja, det är inte bråttom med något. Jag kan landa någon vecka eller månad till.

Under tiden som jag undrar vad jag ska göra av mitt liv så pillar jag på med sånt här...





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback