Vackra Västerbotten!

Jag har inte varit ett dugg ridrädd på... jag vet inte. Flera veckor? Kan det vara tre eller fyra veckor sedan sist? Det känns helt otroligt. Det känns precis som det kändes förut innan jag blev ridrädd. Jag har inte känt mig så här trygg på hästryggen på över fyra år. Och när jag känner mig trygg så är det lättare att rida ut med kompisar. Eftersom man inte har kanin-puls och kallsvettas, så är det ju väldigt mycket lättare att konversera med andra. Det underlättar väldigt.

Idag red jag med Anna och Katarina. Anna fick låna min hjälmkamera och filma när hon red Pride. Jag höll mig i täten eftersom Galishimo blir mindre i gasen om han får gå först. Katarina red Corzo som jag fick "terapirida" senast jag var ridrädd. Det blev en härlig tur i vintervädret. Vackra Västerbotten!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback