Jag försöker åtminstone föreställa mig


Jag har tittat lite på hans filmer och tagit ett ögonblick från en av hans videor. Sedan har jag åtminstone försökt att sätta mig in i tjejens situation och åtminstone försökt att föreställa mig hur det skulle kunna bli.

Rida Galishimo utan sadel... jag skulle inte ens ta mig upp innan jag glidit av igen.

Rida utan hjälm... skulle inte tro det heller med tanke på de smällar min illa tilltygade hjälm tagit...

Rida i vatten... skulle inte....

Full fart gas i botten... skulle inte tro det... Nä.

Och om jag, på mina 33 år, skulle försöka mig på att skumpa runt i tunn klänning och utan BH dessutom...

My god.

Han skulle kunna bli blind för livet. 

.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback