Stickade långärmade klänningar!

 


Jag har ju varit singel i fem månader nu och har blivit för ointresserad för att orka dejta. Det lockar mig bara inte nu. Kanske är det järnbrist, sjukdom, den totala krisen att förlora Galishimo, och den nya ponnyn Ares som gör att jag haft fokus på annat. Däremot får man ju växla upp lite när det kommer till egenvården, för det finns ingen som bekräftar en och då är det viktigt att man bekräftar sig själv. 

SÅ, varje gång jag får lön köper jag mig något från Bonprix.se som jag kan känna mig fin i. Och de senaste fyra månaderna har min garderob förändrats, lite i taget. Det här är nog första gången jag har ett bra sett av flera fina, varma, jobbkläder och mycket att välja på, när jag går till jobbet. 



Den där stickade grå klänningen fanns både i grått och i svart, så jag köpte båda. 159 kronor styck. Den svarta är nog mitt nya älsklingsplagg, den passar både på jobbet och att mysa i hemma. Sedan har jag köpt lite varmare svarta strumpbyxor att ha under de varma klänningarna och underkläder som bara satt fantastiskt. Jag tog en storlek större än vad jag brukar och det var klokt. Då slipper jag tänka "jag borde återgå till gymet" när jag tar på mig dem...




Kommentarer

  1. Snygga horn! Sen vill vi alla se selfies med alla kläder du köper! 👏🏻🤩

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA, nej jag vet inte helt säkert om jag vill göra en följetång av bilder där jag ser ut som en medelålders älgtjur... tackar varmt ändå! :)

      Radera
    2. Hehe, förvisso, men en medelålders älgtjur med blommig bikini torde ändå vara en fröjd för ögat! 🤩😅

      Radera
    3. Haha! Jag tror du får måla upp den bilden för ditt inre.. ;)

      Radera
    4. My eyes!!!! 🙈 Helt rätt att vara uppe före kl 5 och kommentera sin blogg! Det är rätt engagemang! 👏🏻😊

      Radera
    5. Haha, jag är bara kvällstrött och morgonpigg. Inget konstigt med det. :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet