Ares har över 90 000 views

 


Jag scrollade i mobilen i morse och plötsligt dök filmen på Ares bestämda steg i hagen, upp i det allmänna flödet. 
"Konstigt..." tänkte jag och gick in på min sida för reels och höll på att sätta morgonkaffet i halsen. 

90,9 TUSEN views! Inte bara jag stannar upp över hans personlighet och bestämda steg i hagen. Tänk om han visste att han hade en så stor publik! Men jag kan förstå att folk stannar upp och tittar på klippet fler gånger. Han är så tydlig med sitt hästspråk, och ser så stolt och bestämd ut när han går in bland de stora hästarna i hagen. Hur kan man inte le åt hans självsäkerhet? 

Jag förstår ju att detta med reels och algoritmer, och vad som börjar cirkulera i flöden, kan vara lite slumpartat ibland, och det är inget jag eftersträvar eller ser som personligt... mer bara tur.

Men det är ju kul att inte bara jag ser charmen med denna personlighet! 

.

Kommentarer

  1. Fina killen ❤️ stor häst i mindre förpackning 😊👍

    SvaraRadera
  2. Det va det klippet som gav mersmak 👍 Camilla R

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klippet slutade faktiskt på 170.000 views! Så han fick 80.000 views till efter att jag skrev det där inlägget. Helt galet! Haha...

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet