Gurkmeja - nu är hälsoskafferiet komplett

Idag införskaffades ett helt kilo gurkmeja och mitt skafferi är nu komplett. Jag kan nu göra hälsosmoothies på cashewnötter, chiafrön, nyponpulver, babyspenat, omega 3, ärtprotein, frukt, bär och cockos- och rismjölk. Nu kan jag även lägga i lite gurkmeja i blandningen. Ska det göras så ska det göras ordentligt.

Jag har även införskaffat en hemskt osmaklig rosa smoothieflaska med inbyggd blandare. Men det var den enda de hade på hälsokostaffären och jag orkar inte leta efter den perfekta plastflaskan.


Förutom med gurkmejan då, så har jag intagit dessa hälsosmoothies dagligen i en månad nu. Kan ju säga att jag inte märker något överhuvudtaget. Nada. Inte bättre hy. Inte bättre hår. Inte bättre naglar. Inte piggare, men definitivt sjukare än vad jag brukar vara. Eventuellt har jag blivit lite fetare om det nu har med saken att göra.
.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet