Fina bilder!


När jag och Galishimo kom tillbaka till stallet igår så blev vi fotograferade av Maud, som brukar komma till stallet med sin systemkamera.Vilka fina bilder, men shit vad tjock jag såg ut! Och gammal! Fast jag är ju 40 snart och det är ju klart att jag ska se ut som en 40-åring. Vågen säger 67 kilo och det är väl några kilo över vad jag känner mig helt bekväm med. Men det går ju inte träna och köra ett bantarrace när jag fortfarande är sjuk,  jag måste ju vara frisk och feberfri ett tag, innan jag utsätter kroppen för någon (mer) form av påfrestning. Dessutom har jag ju ett krävande heltidsjobb och det går ju inte liksom bara sopa under mattan att det tar sin del av livskvaliteten och träningsambitionerna. Men jobbet är ju min inkomst och anledningen till att jag kan ha min häst.

Men lilla Galishimo, HAN blir finare med åren! När han blir vitare så ser bara de mörka ögonen större och uttrycksfullare ut, och manen fortsätter växa. Långsamt men stadigt.

.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback