Bilköpet - eftermys


Jag är verkligen överlycklig över bilen! MIN bil! Jag ha gått ned till garaget flera gånger och tittat på den. Den är välanvänd och sätena är nötta men jag älskar den!! Jag lånade den ju i somras och sladdade ridbanan med den och önskade ju redan då att jag skulle få köpa den. Den är inte ny, den har gått en massa mil, men det passar mig väldigt bra i mitt liv just nu. Jag vill förresten inte ha en sprittans ny bil när jag åker runt i gruset och leran och sladdar ridbanor. Jag vill ha just den där bilen.

Sedan har jag försökt tänka på vad jag skulle unna mig nu när jag har lite mindre ekonomisk press på mig, men det är svårt att "släppa den mentala handbromsen" märker jag. Jag tittade på gymkort men tyckte att det var för dyrt. Jag har tittat på ridkläder men fick samma känsla även där. Att gå i affärer och nöjestitta på kläder har jag vant av mig vid, för länge sedan. Jag har ju funderat på en projektor så man kan se film på ena väggen i min etta men det känns som något jag kan unna mig i november när mörket fallit på och man behöver mysa in sig lite mer. Det känns som jag har precis allt jag behöver just nu, med andra ord. En väldigt skön känsla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Flashback