Varde ljus!


Drömkillen tog sig ju an min transport idag och nu har jag en lampa till den! Det blev skitbra och jag är jättenöjd!

Jag är dock lite less på transportfixet som aldrig tar slut och innerst inne vill jag kräkas på transporten. Kräääkas! Jag köpte den för ett halvår sedan och har inte kunnat använda den ännu. Men det finns ju stjärnor där ute som hjälper till, så jag kommer ju snart att bli klar.

Kul tjej jag är att dejta förresten.

"Jooo, jag tänkte om vi kunde skippa veckans vanliga restaurangbesök med levande ljus och finkläder och i stället stå ute i mörkret och frysa och dra lite elkablar? Jag kan hålla i verktygen åt dig och dra in snor genom näsan, under tiden du jobbar? Vad tror du om det?" 



Men det kommer att bli bra! Allt kommer att bli bra.

Elin kommer att bli frisk och
snart har jag transport och 

kanske till och med dragbil och
Galishimo kommer sedan att pinna på med sina små lurviga ben och 
kånka runt med mig och Elin och
vara jättesnäll. 


Så kommer det bli! 

[slut på kvällspoesi]
.

Kommentarer

  1. Blir ju hur bra som helst!!
    Fattas bara en tv så Galo kan titta på hästflickor medans ni åker på kurser/tävlingar ;)

    SvaraRadera
  2. Hurra för transport, dejt, dragbil, friskare Elin! Du är ju grym att dejta. Det finns dom som skulle vilja göra det du just gjot, men inte törs utan sitter på findejt och önskar att de var någon annanstans. Hur kul är det liksom? Det är när man är sig själv som man vet om man hittat rätt bihang eller inte. <3 /Fru Direktör Victoria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet