Livet är kort


 Jag kan inte låta bli att dagdrömma ibland. Jag har googlat på corgis och hästar. Hur de fungerar i stallmiljö. De verkar förekomma i sådana miljöer ganska ofta, så de kanske har lite hästvett. Men först måste jag ju sälja min bil. Köpa en bil med dragkrok... köpa en garderob så valpen inte får tillgång till kemikalier och tvättmedel i min "walk in closet",  hitta fler hyllor, exempelvis stängbara skohyllor, så jag inte förvarar tuggbara saker på marken. Jag behöver hitta bättre lösningar för att skydda sladdar här i hemmet. Mina sladdar dräller överallt.



Sedan är det ju det där med att lämna den ensam hemma när jag går på arbetet. Det känns fel och lite jobbigt att lämna den trots att jag kan åka hem på luncherna. Jag har inte bestämt mig riktigt ännu. Det kanske ligger åtminstone ett år bort, ändå. Men drömma går ju... livet är ju kort..


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet