Ack det ljuva singellivet

Jag vill ju verkligen träffa en man igen. Jag har redan tidigt sagt att jag ska försöka dejta snabbt om en relation skiter sig, och inte sitta hemma och sura ett halvår eller så. Upp i sadeln igen bara. Men det är svårt att komma igång när man finner alla dessa bottennapp på Tinder. Mannen frågar vad jag gillar att äta och jag nämner min favoritglass. Jag frågar detsamma tillbaka.. och får..

*trumvirvel*.

.
Det är som att alla män kollektivt gått in i en pakt där de kommit överens om att ifall alla beter sig som idioter kollektivt så måste en tjej förr eller senare acceptera det. Eftersom det inte finns något bättre alternativ.

Nu ska jag krypa ihop i fosterställning och gråta över mänskligheten. Over and out!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Planering med att måla hästtransport

Den där silverbjälken

Påskjutet